FERRARI ROMA 3.9-litru Twin-turbo V8: S elegancí do nové éry italské značky (VIDEO)..!

06.08.2020 09:36

Toto je nový designový jazyk Ferrari. Kupátko Roma přitahuje pozornost a vypadá elegantně, což nelze říci o mnohých vozech italské značky. Svým vzhledem však evokuje i minulost, s chytrou integrovanou mřížkou chladiče připomíná 250 GT Lusso ze šedesátých let.

Zadní části vozu o suché hmotnosti 1.472 kg dominuje upravený difuzor, jenž se snaží co nejlépe využít aerodynamiku podvozku spolu s aktivním spoilerem. Ten se upravuje v závislosti na rychlosti a režimu jízdy. Efektně působí i čtyři plochá LED zadní koncová světla.

Experti oceňují vynikající vyváženost podvozku a novou převodovku DCT F1 v kombinaci z maximálně dynamickým motorem. Produkuje 620 koní a 760 Nm točivého momentu. Spolu s maximálkou 320 km v hodině a zrychlením z nuly na sto za 3.4 sekundy nabídne nejen řidiči parádní svezení.

Vylepšený interiér, design a dokonale zpracovaná kabina tvoří soudržný balíček, ve kterém se bude nový majitel cítit v pohodě. To vše včetně inovativních technologií posunuje Ferrari vpřed do nové éry.

Výkon, obratnost a ovladatelnost to je to, co "velký cestovatel" Ferrari Roma nabízí. Spojuje rysy sportovních automobilů s ústupky v pohodlí a použitelnosti, které musí nejlepší GT italské značky nabídnout. Příď vozu je neuvěřitelně nízko, protože osmiválec Twin-turbo 3.9-litru je uložen za přední nápravou a je spárován s inovativním osmistupňovým dvouspojkovým automatem. Nižší podvozek vylepšil těžiště a tím i jízdní vlastnosti Ferrari.

V komfortu nebo s aktivovaným tlačítkem pro nerovné vozovky je jízda automobilu překvapivě pohodlná, disponuje totiž měkkčími zadními pružinami. Z mého pohledu je Coupé Ferrari Roma designově asi aktuálně nejpovedenějším vozem italské automobilky. Prohlédněte si nejnovější Gran Turismo na videu. Jirka Hyner

 Zdroj a foto: Auto Express a Newspress

 



To Top